tisdag 1 maj 2007

I only screwde up once, maybe twice, maybe three times.

Det är nästan helt dött ute förutom ett medelålders par som tittade suspekt på mig när jag tog kickbiken till tvättstugan, det är väl inte deras problem..
Den ligger så långt bort och med kickbiken blir det åtminstone mindre tråkigt att ta sig dit, dessutom är det en liten nedförsbacke..
Jag ville egentligen ha en valborgsfest, jag har aldrig varit på någon att räkna med. Om man nu inte tänker på den med kalle som latjade med en gubbe, drog honom i skägget och tjoade "Gubbe!" titt som tätt.
Istället lyssnade jag lite på grannarna som lekte charader och ett par utanför som bråkade om sitt förhållande. Pelle och Sarah verkade orsaka problem för paret i fråga, otrohets misstankar. Dom höll på i över två timmar typ och jag somnade.
Ska kanske ta min kickbike, gå va vid Gullmarsplan och rulla nerför en backe, och sedan köpa mig en subway macka. Om jag nu orkar. Mat är jobbigt när allt jag vill är att äta tårta och lyssna på Hefner-"the Repression song".

Dagens låt:
Pink Grease-"Working all day"

Inga kommentarer: