fredag 11 maj 2007

1 of the 2

En helvetes jävla lång promenad igår med Olle, från södra mälarstrand runt till skanstull. Det började rätt så trevligt men sedan tog det aldrig slut och jag var hungrig, trött och grinig.
Eftersom vi fick oss "motion" så tyckte jag att det var legitimt att göra choklad bollar och äta upp alla till ESC. Ja, jag gillar det, jag tycker att det är roligt men semifinal grejen är fan för mycket. Man orkar inte ens dissa alla bidragen. Den stora behållningen var Luuks tuta, som fick en att minnas entertainment nows cliché tuta, en viktik del inom populärkulturen om man frågar mig.


"Det är bara att hälla, inte tänka" som en vis man en gång sa.
Jag har även kommit fram till att "Damned, Damned, Damned" är avsevärt mycket bättre än "Never Mind the Bolloks".
Det har skett någon slags motreaktion, jag har försökt vara smart och kultiverad så länge och nu är det inte roligt längre. Jag ska vara dum nu, jag är så trött på allt och jag behöver slappna av med musik som inte tänker. Men med det menar jag inte att the damned är dumdåliga, de är dumbra i brist på bättre formulering.

Fast det bästa under de senaste dagarna är fan att jag har fått två komentarer på min blogg av folk jag inte känner.
Kmentera mera, det gör jag när jag läser bloggar. Det är trevligt att få feedback.

Dagens låt:
the Damned-"I Feel Alright"

Inga kommentarer: