lördag 26 maj 2007

run through the trees, holding my head in my hands

Mina kulinariska färdighter sträcker sig inte långt, därför blev jag så stolt över mina potatisklyftor.
Det bästa var att jag har en sådan där kniv som gör räfflor när man skär, så dets er ut som pommes. Oregano, örtsalt och olivolja. Det blev helt perfekta. Att det sedn var fiskpinnar till är irrelevant.
Dissar rockkocken ikväl faktiskt, visserligen är han urskön men jag behöver komma ifrån debaser lite. Visserligen har dom världens bästa toaletter, men omväxling förnöjer så då blir det Ace istället, vedervärdiga toaletter till trots.
Sorry kocken.

Jag såg Dr Alban stå och gömma sig bakom ett träd i Humlegården, han gömde sig för sin son.
Intrycket jag fick var att han verkade vara en bra pappa, och hur mycket dåligt man än kan säga om den idioten så vill jag ändå att folk ska må bra. Vilket i sig är en rejäl paradox eftersom jag också hatar varenda mäniska jag möter.

Jag älskar Fad Gadget, helt fantastiskt.

Dagens låt:
Fad Gadget-"Swallow it (regergitated)"

Inga kommentarer: