torsdag 3 maj 2007

It's miserable and slutish to be acting like I do infront of you

När the bway stannade vid globen idag på vägen hem blev jag mycket konfunderad över att se en massa tutes. Uppklädda tjer i korta kjolar och högklackat jag kune för allt i världen inte komma på vad det var som hände där idag. Justin Timberlake? Det hade ju förklarat varför jag bara såge n snubbe i den där hopern av kjoltyg, men nej.
Kollade i På Stan och såg att det var Beyoncé som spelade idag, jag hade inte en enda tanke på det, jag visste knappt att hon skulle komma hit jag som brukar ha stenkoll.
Jag kan inte för allt i världen förstå varför alla gillar henne, att det Sonic gör reportage om Destinys Child när det egentligen är intressantare med Britney Spears.
Men som en vis man sa: Även om du sprejar guld på en bajskorv så är det fortfarande en bajskorv.

Man vet att någon har skapat en hit när så fort man ser ordet börjar sjunga på låten.
Jag är en nostalgiker, och detta är min uppväxt.
Kvällen går i ironins tecken och vi ser på "Hot Shots 2"

Dagens låt:
Prince-"Cream"

Inga kommentarer: