söndag 27 maj 2007

Add your voice to the sound of the crowd

Just det, av en oklar anledning hamnade jag längst fram på Gentle Touch igår.
Jag hade knappt hört dem, men jag rycktes med av en snubbe som älskade dem.
Skrek efter Smedby hela tiden, jag gick ju i Smedby skolan så då tyckte jag förståss att det var väldigt roligt. Snubben hade tydligen också bott i Smedby ett tag.
Efter ett tag försvann han, men jag var lika glad för det.
Jag är rätt så lättpåverkad, jag rycks med för lätt. När jag kollar på frågesporter på TV, då är det ett krig för mig, skriker och kallar de tävlande för odioter. Det känns ganska jobbigt framförallt när jag kollar på Svergies smartaste barn. Man kan ju inte vara allt för nedlåtande till barn, men jag tycker att om dom ska vara Sveriges smartaste barn s ska dom vara smartare än mig.

Jag hoppas verkligen på någit trevligt, eller fint...

Dagens låt:
the Human League-"the Sound of the Crowd"

Inga kommentarer: