söndag 6 maj 2007

Hit that gotham city

Läste min blogg som jag skrev i natt, eller i gryningen är väl en mer korekt benämning. Jag kan för allt i världen inte förstå vad jag menade med Batman snacket, blev helt förvirrad när jag läste det jag har inget minne av att jag skrev det. Det kan vara så att jag använde det som en metafor, jag var mystisk och inkognito, Batman, men nu är jag avslöjad ergo Robin. Jag råkade nämligen stöta på en tjej vars blogg jag läser (Martina), Olle är bekant med henne sedan tidigare via BD forumet, men hon visste vem jag var. Jag lever under illusionen av att jag är så hemlig och att ingen känner (igen) mig, jag tror att jag kan göra vad som helst här på bloggen. Men nu får jag nog revidera det.
I vilket fall som helst så tyckte jag att det var roligt att överraska mig själv sådär.

Kvällens låt:
Manic Street Preachers-"Rendition"

Inga kommentarer: