onsdag 16 maj 2007

who weares short shorts?

Såg spindelmannen med Olle igår, eller "Spiderman 3" om man nu ska vara så kinkig.
Jag älskar James Franco och det mest för att jag älskar Nollor och Nördar (freaks and geeks), jag levde för den serien. Och för inte allt för länge sedan satt jag och tittade på uppstyckade avsnitt på youtube. James Franco är cool, sten cool, och Topher Grace är förståss en annan favorit.

Det bästa från gårdagen var ändå när jag gick på Kungsgatan och pratade med Olle om att jag var fattig när jag var liten. "jag hade fan Bagheera skor" då svarar en snubbe i 30-års åldern "jag med".
Jag trodde att han pratade i headset och sa bara "jasså?" varpå han svarade "ja aa".
Cool snubbe, han lade sig i våran konversation så som jag brukar gör när jag går ute på stan.
För er som inte vet så ska jag förklara vad Bagheera skor är.
Rangordningen går som sådan:
Puma
Panther
Bagheera.
Olle påstod att det även fanns Lejon, men det kan jag inte minnas.

Dagens låt:
the Human League-"Love Action (I Believe in Love)"

Inga kommentarer: