måndag 7 maj 2007

the idiot

Det är vad jag är. Jag trodde att jag var ledig i fredags, det var jag inte jag hade kollat på fel vecka. Fick utskäll av min chef vilket är helt förklarligt. Det var ju bara mitt fel, dom hade ringt men det hade tydligen inte nått fram för jag såg det aldrig på min mobil. Jag litar inte på den, den stänger av sig osv jag letar efter en ny. Problemet löste sig tack vare Tove som kom in, men jag har aldrig känt mig så dum. Jag uttryckte min förlägenhet men eftersom min chef är på en galen powertrip så tog det ett tag innan hon sa att vi skulle gå vidare, fast inte utan en prick i mitt register. Så nu har jag det också, jag är helt fantastisk.
Såg också att jag hade missat en till sak med schemat, att jagj är ledig torsdag fredag, schysst, det är Olle också.
Mår piss och nu är jag ännu mera rädd för min galna, elaka chef än tidigare.
Då var det skönt att komma hem och se att Olle gjort chokladbollar
och att min Fad Gadget-"Fireseide Favourites" kommit.
En helt fantastisk skiva, Frank Tovey var ett jävla geni!

Dagens låt:
Fad Gadget-"State of the Nation"

2 kommentarer:

Culkin sa...

Då har vi båda en prick i våra register på våra respektive jobb.

rocky sa...

det tänkte jag också