torsdag 17 maj 2007

Swallow it like a good boy

TTA urartade i ett slagsmål. jag är inte så sympatisk. Stog och skrek Oi! och Fight! om vartannat.
Söderkällaren och såg storpajsarn eller Elias som han nu heter. Jag vet inte om han känner igen mig, men jag känne rigen honom, Känner du igen mig? Isådana fall respect.
Jag gillar inte TTA men jag bjöds på en chans att träna mina social skills. Det börjar arta sig, jag förde faktiskt en diskusion med Willy utan att den dog. Jag är så stolt över mig själv. Jag tror jag är OK.
Är jag fin, jag har så otroligt dålig koll på mig själv. Jag tror fortfarande att jag är den fula obekväma 15-åringen som alla tycker är äcklig, och det hjälper fan inte att gå på tjejtoan och få de där nedlåtande blickarna. Men lite fin måste jag nog vara eftersom jag får beställa hyffsat snabbt i baren.
Nästa gång ska vi försöka crewa upp oss till Ace tror jag. Nu till nästa helg, Crew up!

Dagens låt:
Fad Gadget-"Swallow It (regergitated)"

Inga kommentarer: