fredag 18 maj 2007

you know me I'm acting dumb

Jag skulle komma in tidigare till jobbet idag, kl 10 istället för kl 16. Fine by me, jag tar gärna lite extra pengar, men tydligen så hade det skett ett missförstånd. Lisa hade förstått fel, det var egentligen tänkt att jag skulle komma kl 10 på lördag. Maj-Britt var väl inte så glad över det, men det var ju inte mitt fel , utan Lisas, som för övrigt beteer sig rätt så sinnesförvirrat. Men jag fick extra timmar ändå så jag är glad, och jag kommer tidigare i morgon också.'

Har komponerat en jätte bra spellista på min ipod,
lite 80-tals tema.

the Human League-"the Sound of the Crowd"
Martin L Gore-"Compulsion"
Strawberry Switchblade-"Another Day"
the Normal-"Warm Leatherette"
OMD-"If you Leave"
Siouxsie & the Banshees-"the Killing Jar"
the Sisters of Mercy-"Lucretia"
Depeche Mode-"Photographic"
Softcell-"Where Did Our Love Go?
Strawberry Switchblade-"Since Yeasterday"
Yazoo-"Situations"
Erasure-"A Little Respect"
Adam & the Ants-"Goody Two Shoes"
Depeche Mode-"It's Called a Heart"

I morgon åker jag till mamma, jag ska sova över där.
Första natten i Väsbys edan jag flyttade, jag sak tom gå ner till centrum och se "förnyelsen", alltså den andra våningen.

Dagens låt:
France Gall-"Poupée de Cire, Puopée de Son"

Inga kommentarer: