måndag 14 maj 2007

wax on, wax off.

Nu har jag vaxat benen för försat gången, hur lätt som helst och det gjorde inte särskilt ont. Inyte om man jämför med att sitta med en epilator, vax är effektivare. Fast jag vill nog ändå köpa en epilator det är mera ekonomiskt och jag är van vid det. Aldrig att jag går tillbaka till att raka benen, så meningslöst.

När jag skulle äta frukost i morse så stog smöret i skafferiet, Olle hade ställt det där.
jag kund einte göra annat än att skratta och berätta det för Surran på jobbet sedan.
Det gick att äta som tur var, annars hade det inte varit lika roligt

Dagens inköp:
isglass (14 pack för 9:-!)
smör

Ledig tisdag och onsdag, och blir väl "tvungen" att gå på TTA release festen. Inget som jag känner mig sådär jätte pepp över jag hade väl hellre gått på bio och fått bio snacks. Dessutom jobbar jag på torsdag. Men om Olle skulle gå utan mig så vet jag att jag skulle bli jätte grinig och känna mig övergiven vilket skulle resultera i att jag ger Olle skuldkänslor. Något som jag är helt fantastisk på att göra, tyvärr.

Dagens låt:
Fad Gadget-"Lady Shave"

Inga kommentarer: