söndag 27 maj 2007

spyr i gränder

På väg hem från Ace, som var lite utav en besvikelse kvinnliga DJ's är offtast en källa till besvikelse, Olle hetsade mig till att kräkas. Allt jag sa var att jag mådde lite illa och att jag ville spy tidigare, så jag stoppade fingrarna i halsen och kräktes i en gränd på väg mot Berlin video.
Återigen kammade vi noll angående flagga. Vi försökte att hämnas genom att pilla bort bokstäver från dörren. Jag kommer inte att vila förrns jag får den flaggan!
Gick vidare mot Rådmansgatan, sjuelvan chips och cola. Stadsbiblioteket och jag kräktes lite mera bara för den goda sakens skull.
Jag gillar stadsbiblioteket, men jag önskar att Olle gjort som jag.
Vid Bandhagen mådde han som jag gjorde på min student skiva (om jag går in på detaljer kommer han inte att prata med mig). Men jag är så snäll och tar hand om mitt fyllo till pojkvän. Jag fixar vatten, hink, resorb, tvättar jacka och är allmämnt snäll och icke mobbig. Väldigt olikt mig.
Jag hoppas på en present, kanske en skiva?
Damned eller table for one?
men jag är en bra människa och världens bästa flickvän.
jag ska skriva lite mera om gentle touch imorgon när allt är bättre.

Dagens låt:
Pascal-"Förbi Fabriken"

Inga kommentarer: