tisdag 29 maj 2007

I know you've got potential, So what's your price, I'll pay it

Nu har jag varit duktig och sökt 3 jobb sedan i går, varav ett verkar jättebra som jag ska försöka följa upp.
Jag tänker inte säga vart för då kanske Du söker det och minimerar mina chanser.
Det känns som om jag behöver leva under lite hot för att få saker gjorda, men det är inte riktigt värt det om man räknar in hjärtklappning, ångest, sömnproblem och allmänt dålig sinnesro.

Annars så har jag tagit mig ett premiär besök på Högdalens bibliotek,
varför är bibliotek jämt så varma?
Prövat ett par jeans i storlek 31, som jag fick på mig med lite utrymme till övers.
Jag kommer aldrig förstå mig på byxor och storlekar. Ibland får jag på mig en i 31 som ovan och ibland kan jag inte ens dra en storlek 33 över höfterna. Därför har jag flera kjolar och klänningar men bara 2 par byxor. Dessutom är jag inte lika fin i byxor.
Det bästa idag var när jag satte mig på fel tunnelbana, jag fick något jävla hjärnsläpp.
Jag visste att farsta tåget skulle komma innan hagsätra men när ett tåget rullade in glömde jag bort att inget annat hade åkt förbi. Jag var säker på att det var Hagsätra tåget. Det som hände var säkert så att jag hamnade i ett svart hål ett tag och förlorade tidsuppfattningen. Misstaget upptäckte jag först i Blåsut och kände mig som världens största idiot som är berättigad till att ha en ledsagare.

Dagens låt:
Hefner-"Can't Help Losing You"

Inga kommentarer: