tisdag 22 maj 2007

som vanligt ville alla bara dö

Bloggdöden, jag fattar inte. varför slutar alla blogga? Hur ska jag kunna stilla min stalker hunger?
Bloggar; bilddagböcker you namne it, det var som julafton för en sådan sjuk människa som jag.
Dåligt med uppdateringar och ren död.
Men en sak kan jag glädja mig över, denna människa gör mig sällan besviken trots dålig uppdatering. När jag har tråkigt kan jag alltid kolla här och få mig ett gott skratt samt en dos av att jag är överlägsen. Det är fel och oetiskt, men jag klappar händerna i förtjusning över att det finns så dumma människor.
(Jag älskar bilden på spegelgolvet där man får en fin vy över vart barn kommer i från)

Fick skriva ut min ansökan på biblioteket vid Karlaplan, och vem såg jag där om inte min gamla lärare i svenska B, Jörgen!
Jag gillade honom, han var lite vimsig, tanskpridd och helskön. Jag kan inte minnas vad som var så bra med honom, men jag minns att jag gillade svenska B. Det kan vara att han påminde om Strage, men jag är inte säker.

Dagens låt
Pascal-"Dö inte nu"

Inga kommentarer: