onsdag 21 mars 2007

You should stick around to see me hit the ground.

Tallking Heads-"road to Nowher" blir Manic Street Preachers-"Always, Never"
Birthday Party-"Capers" blir Sons & Daughters-"Fight"
the Cramps-"Human Fly" blir Fad Gadget-"Insecticide"
Inte hela stölder, kanske inspitation, fast allt detta är fria tolkningar från min sida.

Jag har fruktansvärt tråkigt, och jag vill verkligen inte gå till Norra Brunn med jobbet i morgon.
Jag vill gå ut och ha kul, kanske på fredag fast jag jobbar på lördag. Visserligen bara 3 timmar.
Ledig på söndag men Olle ska se Bright Eyes på lördag och det ska inte jag (för det är skit). Han sabbar ett förträffligt tillfälle att slå runt och leva rövare med mig.
Nästa helg är jag ledig, det är inte Olle.
Jag borde förmodligen skaffa mig kompisar att gå ut med, men Olle är roligast. Då får jag vara hur odräglig och nojjig som jag vill. Jag älskar Olle för det. Han förlåter mig för mina fel, dessutom så tycker han (precis som jag) att jag är rolig.

Dagens låt:
Manic Street Preachers-"Born to End"

1 kommentar:

Culkin sa...

Jag har inte sabbat någonting.