söndag 25 mars 2007

because the air I breathe seems better down there

Jag tycker om min granne som går ut och ratar sina katter (två stycken) utan koppel.
Stod på balkongen med Olle och tittade på dem när dom smög omkring bland stenar, buskar och mossa. Jag vill verkligen ha en katt, en tjock, snäll och lugn katt.
Och en flagga som det står Berlin video på, jag måste sno den i sommar eller tidigare.
Som tur är ligger den ju på en lite avsides gata (som alla snuskställen) så man kan ta denm obemärkt. Den skulle göra sig väldigt fint vid våran balkong, och vem vet, Jessica Whelin kanske känner igen den.
Men såsom vädret ser ut nu så kan kanske jag och Olle äntligen gör vårat projekt snusk stockholm, det blev inte av i höst för att det var för dåligt väder när vi var lediga. Det kommer säkert att upprepa sig.

Lyckades fastna med läppen i en hårnål, drog till och nu är den sprucken.

Dagens låt:
Manic Street Preachers-"Suicide Alley"

Inga kommentarer: