fredag 30 mars 2007

put on your red shoes and dance the blues


Mina skor har kommit! det är dom finaste skorna som finns, nu kan jag slå klackarna mot varandra och säga "there's no place like home". Nu står dom i bokhyllan och glittara så fint. Måste gå in dom lite. Annars så sitter jag och belönar mig med is té och Tom & Jerry kex som jag köpte på Hemköp i city. Till min stora glädje fick jag en liten Lindt choklad harre av tjejen i kassan. "och så får du den här" varpå jag svarar "Åh, tack!" med riktig glädje i rösten. Hursomhelst så har jag städat nu ,dammsugit, torkat golvet, torkat rent ytor och satt upp kakel dekorationer i badrummet.
Jag har varit mycket duktig och funderar på om jag ska skippa middag och äta mig mätt på kex och mackor md jordöntssmör (krokant).

Dagens låt:
Erasure-"A Little Respect"

1 kommentar:

Culkin sa...

Skippa middag framtills att jag kommer hem, lär ju vara svinhungrig då.