måndag 12 mars 2007

tell me moore

Jessica Whelin hade sex i går. Det är grannen som bor ovanför mig, jag hörde dem.
Eftersom man vet det ena och det andra genom att kolla på ratsit (bästa sidan ever!) så kan jag dra slutsatsen (no pun intended) att hennes pojkvän hälsade på eftersom han inte är skriven där.
Nu vet jag för mycket om mina grannar utan att ens presenterat mig för dem, jag vet tom hur dom låter när dom har sex. Det är för mycket information, lite granna som i 101 när man får se David Gahan i sina kallingar. Det är obehagligt och fel, jag ska inte veta sådant, Too much information.
Jag hoppas i vilket fall som helst att dom var högljudda, annars blir jag orolig om det hörs så lätt.
Och nej jag skäms inte för att hänga ut hennes namn! Jag har ingen ånger och jag hörde det ju, det är inte så att det verkade var diskret. Dessutom kan jag säga att dom höll på länge så det finns inget att skämmas över.
Nu spelar jag the Horrors på ganska hög volym, det är allt jag kan göra för Olle jobbar.
(övrigt: the Damned växer när man lyssnar på dem i hörlurar)

Dagens låt:
Shangri Las-"Give Him a Great Big Kiss"

Inga kommentarer: