tisdag 27 mars 2007

there was nothing happening at all.

OK, OK, nu börjar det nästan bli för varmt. Jag hade tjocktröja och tshirt när jag var inne i stan och jag höll på att dö. En sak jag inte förstår är trappan till konserthuset, jag vill verkligen inte sitta där och trängas med en massa äckligt folk. Dunvästar sallader och fula solglasögon ger mig rysningar.
Uppdraget var att hitta en vas till Olles mamma , men det sket sig, såg några potentiella, mend et mesta var fult eller väldigt dyrt.
Det blev en påskpresent till Olle istället, hoppas nu att Olle köper något till mig. Föreslagsvis ett par röda leopard skor i storlek 39 från skopunkten för 199:-.
Om man bortser från att jag blev varm så hade jag det ganska trevligt, gick från slussen till city längs vattnet, lyssnade på Velvet Underground och såg en gubbe som såg ut att vara statist till någon medeltids film.

Dagens låt:
Velvet underground-"Pale Blue Eyes"

Inga kommentarer: