fredag 16 mars 2007

I walked away blinded



I dag har det varit vår, och jag har vågat gå i stan med kameran alldelles ensam.
Det var så varmt att jag kunde gå i bara tjocktröja. Jag är väldigt stolt över att jag tom vågade ta kort på mig själv utan att bry mig om att det vara andra människor omkring. Steg för steg försöker jag övervinna min sociala fobi. Det var en massa hundar och fåglar överallt, massor med söta djur. Men jag blev tvungen att åka hem gnaska tidigt för jag fick skavsår av mina converse. Dem börjar gå sönder och då bildas en massa konstiga knölar som sticker mig bak i hälen. Lyssnade på min vår sellista och kände lite sorg i hjärtan när jag sedan insåg att våren tyvärr följs av sommaren som oftast blir olidligt varm, och man är konstant ful. Fann lite tröst i att det iaf finns en person med sämre hår än mig: Annah Björk som skriver i City.
Nu väntar jag bara på att Olle ska vakna så att jag kan lyssna på stereon, grannarna har spelat Celine Dion och det är dags att bilda dem lite.

Dagens låt.
the Adverts-"I Looked at the Sun"

Inga kommentarer: