söndag 4 mars 2007

No tech NO!

Nu har jag varit på Teatron med Olles kollegor, jag har skamsna förnimmelser om att jag har dansat till techno.
Jag har försökt med utpressing och snack om piskor och smisk. Jag retar Olle ibland men jag skulle inte byta honom mot något i hela världen, han älskar mig utan men. Allt detta till trots så tror jag att jag har blivit godkänd som flickvän, framförallt för att jag inte betér mig som det.
Nicklas sa att jag var bjuden på inflyttningsfest, även middag med hans fitta till flickvän, då hånskrattade jag.
Men det är cool, jag känner inte mina fingrar, det är cool och jag har stigit ur min comfort zone.
Det är cool.
Varför bara musik utan ord, ord är viktigt!
Men det är cool, jag är cool..
Cool out.

Kvällens låt;

Depeche Mode-"Nodisco"

Inga kommentarer: