onsdag 7 mars 2007

fever all through the night

Det var hemskt i går kväll, jag kände mig så ynklig och sjuk. Jag tog ett bad men frös hela tiden. Efter det kändes det som om mitt ansikte kokade. Prtade med mamma och hon som aldrig är juk hade haft feber och sovit hela helgen. Själv gick jag och lade mig kl 22.00. Vaknade till och från av att jag antingen var sjöblöt av svett eller frös ihjäl. När Olle kom hem fick han ge mig ett glas vatten. Nu mår jag lite bättre jag snorar mest och känner mig tung i huvudet.
Det är konstigt, jag är nästan aldrig sjuk i mera än 1 dag jag förstår inte hur det kan gå över så snabbt.
Men det är bra för idag ska jag träffa Anna. Det har jag inte gjort på typ 1 år så jag hade verkligen ingen lust att stanna hemma med min sjukdom..

Dagens låt:
Depeche Mode-"Skahe the Disease"

Inga kommentarer: