lördag 10 mars 2007

the beat is comming nearer

Jag tror inte mina grannar har varit utanför dörren idag. När jag vaknade vid halv 12 körde dom igång med pudelrock. Jag och Olle gjorde oss i ordning åkte in till stan för att kolla på fåglar, när vi kom hem spelade grannarna dance mania skit musik och så har det varit idag nu spelas någon form av "rock". dom är konstiga i vilket fall som helst. Fönstren är helt förtäckta med något svart, det får våra bordell lampor att verka tama. Jag undrar vad dom döljer, bondage grejer? Kedjor som man hissar upp folk i taket med? Det är något suspekt över det i vilket fall som helst.
I går kväll så kollade vi upp hela våran trappuppgång på ratsit för vi har stalking som hobby och det är skönt att ha makten. Vi kollade vad alla heter inte inkomst, men det vi fick veta skapade bara mera frågor. Vem är kvinnan på 30+ som går in genom dörren där en 53 årig karl bor. Är dom gifta? Varför har vi då inte sett maken?

Jag lyssnar på the holy bible nu, den är bra, en anings för mycket 90-tal bara.
Men jag kan aldrig släppa mina manics.

Kvällens låt:
Manic Street Preachers-"Mausoleum"

1 kommentar:

Eric sa...

90-tal kan väl knappast vara fel. Särskilt inte när det handlar om manics.

Själv rev jag av Sorrow 16 när jag läste inlägget.