fredag 23 mars 2007

Gag

Norra Brunn med jobbet igår var lika tråkigt som jag föreställt mig.
Folk skrattar på fel ställen och åt the oldest trick in the book. Jag som är uppvuxen på sitcoms, nästan uppfostrad av, känner igen och vet varifrån stölderna kommer. Tex ett från 2 1/2 män.
Dessutom är jag så van så jag vet vad följden är. Alltså kan vi säga att det var en väldigt amatörmässig kväll som endast var till för att roa diverse företag som satt och blev småberusade på vin och öl, sedan skarattade dom sig försdärvat åt buskis humor.
Det roligaste var ett skämt om Leila K, hon är ju naturligt rolig som hon är.
Tråkig mat, dyr mat tur att jobbet pröjsade. Jag satt bara och väntade på att få gå, Madde skulle få skjuts av sin pojkvän då passade jag också på att gör min sorti. Då var klockan runt 23 snåret och jag hade velat gå sedan kl 20.30.
Det hade räckt gott och väl om vi bara hade ätit på en vanlig restaurang.
Men det värsta var nog att dom trodde att Magnus Betnér var rasist, vissa förstår verkligen inte ironi. Bonnläppar, allt är inte trevligt och alla kan inte dra små, rumsrent, snuskiga skämt om kukar, eller som komikerna sa, penisar. Det heter kuk!
Tacka vet jag Affion Crockett.

Dagens låt:
Einstürzende Neubauten-"Tanz Debil"

Inga kommentarer: