söndag 4 mars 2007

I can lock all the doors

Jag tycker om när minnen från kvällen innan kommer tillbak till en. Inga minnesluckar bara så många intryck så att det tar ett tag att samla allt.
Olle örfilade Niklas rejält på tunnelbanan och jag höll på att ramla omkull på Donken.
Nu kan jag pricka av en hel del saker, saker som jag egentligen inte behöver göra igen på ett bra tag. Det är effektivt att avverka mycket på en utgång, nytt ställe, nya människor, ny musik, ny dricka nya saker att skämmas lite över. Tacky mint shots, dålig dans utanför dansgolv, dålig dans på dansgolv. En uppenbarelse att saker skulle kunna vara mycket värre, jag har det till trots ok.

Avsluats med en "vår" promenad från Gullmarsplan till city, det bästa man kan göra när man är dagen efter seg.

Dagens låt:
the Bonzo Dog Band-"Suspicion"

Inga kommentarer: