fredag 30 mars 2007

I pitty the fool

tog denna lista från världens roligaste persons blogg, det vill säga om man med rolig menar, idiot, fascinerande frånstötande, billig och skräpig. Och det är vad jag tycker är roligt, en guldgruva för narcissiter som jag..

Vad brukar du använda på läpparna?

lypsyl, eller billigt läppgegga från H&M, jag är så snål att jag gråter när jag bajsar (så uttryckte min pappa det)

När du är ute och festar brukar ni oftast vara flera tjejer som går på toaletten samtidigt?
Jag är sällan ute med tjejer, manlig gemenskap!

Är du utseendefixerad?
Ja, nästan BDD.

Vilken kroppsbyggnad tycker du att en kille ska ha?
Ingen byggnad, måste vara fetare än mig, jag måste ha övertaget.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Förmodligen inte, låg smärttröskel, gillar rena ytor.

Vilken är din favoritmånad?
Oktober och april, snyggast kläder då och inte för varmt

Om du får en komplimang hur reagerar du om komplimangen hade lydit såhär;?Fan vad snygg du är och vilken sexig kropp??
Unclean, unclean!

Vad föredrar du, nattklubb eller bar?
Allt funkar så länge jag blir full och musiken inte är allt för vämjelig


Hur gör du med din handväska när du går på fest eller går ut?
Håller i den, vad finns det för andra alternativ?

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Martin L Gore

Är du nöjd med din hårfärg och frisyr?
Nej. "Do you think I'm satisfied? No! I want moore!"

Vad tycker du mest om? Salsa eller guacemole?
Guacemole, med ostnachos.

Vem av dessa två personer tycker du om mest? Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman?
Sofi har ingen överläpp och Ebbas panna kan man visa film på, ett fanatsiskt team för att vara med i en freakshow.

Vad föredrar du, knappar eller rosetter?
Rosetter med knappar

Har du några smycken som kostat över 1000:-?
"Like helle Honey"

Vilken bil skulle du vilja ha?
En svart ganska ful bil, gärna från 80-talet

Vad använder du för shampoo?
Lush, Kharma Komba

Vilka idoler satt uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?
Som tonåring? The Clash och pisnamt nog Sid Vicious med unibrow och allt...

Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?
"Put your hands together"

Klipper du håret regelbundet?
Jag gör det när jag vågar.

Blyg eller framåt?
asocial
.

Vilket var ditt bästa och sämsta ämnet i skolan?
I gymnasiet? Media ämnena då lärarna tyckte om mig, sämsta Drama grundkurs, mitt enda IG för jag var aldrig där. Jag skolkade för att hänga med Olle.

Mera låt:
the Slits-"Typical Girls"

Inga kommentarer: