måndag 26 mars 2007

the difference between love and comfort

OK, OK, jag tar tillbaka allt. Det är inte helt fel att ställa om klockan till sommartid. Visserligen förlorar jag en timme av mitt liv, men det var ljust (något sånär) när jag slutade kl 19 idag.
Annars, blev typ moonad av en jävla unge på jobbet idag. Skitungen höll på o bråka och skrika utan tröja, men med byxor som var påväg ner för röven. Får vara possitiv och glädjas över att hon inte pissade på sig, vilket händer ibland. Det är den glamorösa butiksvärlden det.
Jag köpte iaf 3 stycken skärp.
en annan bra sak är att jag inte kommer atts e min chef förrns nästa måndag, lite lugnt och ro, och kan man tänka sig det brukar också vara mera organiserat när hon inte är där.
Chefer är överskott. Lika värde och lika ägande "upp till kamp..."

Nu ska jag äta gröt.

Dagens låt:
Depeche Mode-"I Feel Loved"

Inga kommentarer: