måndag 5 mars 2007

On april evening we will rule the world

Jag har bara haft Olle, Olle är bäst och jag skulle inte byta honom mot något. Han låter mig vara mig själv, jag får skrika åt TV:n hur mycket jag vill.
Även fast jag bara har haft Olle har jag ändå fått underkläder av äldre män.
Det är värre än det låter, det är bara ett följetång till mitt vältrande i nostalgi från min praktik tid.
Åter till saken. En 18 årig praktikant tjej är väldigt roligt att ha på sin arbetsplats, bland annat kan man reta dom för att dom är unga och ovana. Underkläderna i fråga var bara ett par Pink Grease trosor, inget värre det var bara ett skivbolag inget snusk. Men jag hade kul i dom trosorna (med byxor över, jag är inte dum), jag har planer på att upprepa min beryktade kväll då jag körde min första trademark speeddrinking. Förmodligen i april, förmodligen värre, jag har gjort värre saker men nu håller jag på att skapa minnen. Jag har flyttat hemifrån och känner mig gammal, och en sak är säker jag tänker inte vara både gammal OCH tråkig. Jag ska vara gammal och patetisk.
Projekt 2007.

Dagens låt:
Sisters of Mercy-"Come Together"

Inga kommentarer: