tisdag 13 mars 2007

I surrender

Jag nu lyssnat på "New Rose" och "Neat, Neat, Neat" flera gånger och jag får lov att erkänna att dem har vuxit sig väldigt starka. Vet inte om det är min törst efter ny musik som skymmer mitt annars oklanderliga omdöme som gärna avvisar the Damned som slafsigt och osofistikerat. Men det OK att vara slafsig och osofistikerad.
Lyssnade på bägge låtarna i ipoden igår när jag borstade tänderna, nästan skrämmande bra om man är på ett sådant humör.
Det är lika bra att erkänna, när jag ändå håller på, att jag är inte så smart som många tror. Jag är en väldigt duktig skådespelare och lögnare, det kommer naturligt till mig vilket är lite ororande.
Visserligen är jag smartare än den genomsnittlige fotbolls supporten, men vem är inte det?
Jag har väldigt svårt för stavning och grammatik, mest för att jag inte orkar bry mig det har jag inte tid med. Jag är en mycket upptagen person, mycket Tv att se, många reklamer att komma ihåg.

Dagens låt:
the Damned-"Neat, Neat, Neat"

Inga kommentarer: