lördag 17 mars 2007

this lovesick repetion

Jag älskar den här mannen, jag skiter i om han gör reklam för Nescafé.
Han var fantastisk som adrian Mole och är ännu bättre som Dr Guy Secretan. Han (Stepen Mangan fyi) börjar nästan placera sig tillsammans men Anthony Head som en av mina favorit britter.

Fått ner mera Fad Gadget, det är bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig.
En låt om mormoner som heter Salt Lake City, sug på den bara, jag älskar mormoner. Dom fascinerar mig nästan lika mycket som folk med fetischer. Jag måste alltid raportera till Olle när jag sett ett par, för dom går aldrig ensamma...

The Horrors-Strange House
Blir lite besviken när jag hör att dom har dragit ner tempot på Jack the Ripper, men det är också den enda besvikelsen. Jag vet att jag har sagt det förr, men dom låter som Ramones och the Birthday Partys oäkta barn. Jag är så upprymd så jag kan bara bli besviken när dom äntligen kommer hit.

Kvällen låt:
the Horrors-"She is the New Thing"

Inga kommentarer: