torsdag 10 januari 2008

teenage sex and yoga , marijuana, I can hardly breath

Det drar ihop sig, på onsdag smäller det och vad ska jag se framemot efter det? Ett nytt jobb kanske, jag har precis sökt jobb på Bolagret. det vore himla lägligt om jag fick jobb där för dem har en soffa som jag vill köpa och då skulle det smaka bra med lite personal rabatt. Sedan så skulle jag ju korta av min restid ganska så rejält, 12 minuter till jobbet= 12 minuters mera sömn.

Ikväll ska jag lyssna på Pascal på P3, det var ett tag sedan som jag låg och lyssnade på radio sådär. När jag var ung (tonåring) brukade jag nästan alltid lyssna på P3 pop eller P3 live samtidigt som jag låg i sängen och blev sömnig. Jag minns en gång i den allra första begynnelsen av Olles och mitt förhållande så lyssnade vi på P3 pop över telefonen tillsammans. Han i Täby, jag i Väsby med en skog i mellan. Nu kommer vi inte typ ses förrns på söndag igen. Tricket till hur man får ett förhållande att fungera är att inte träffas så ofta. Men för att knyta tillbaka till min radio nostalgi. När jag lyssnar på radio nu så är det bara Pangprego när jag stökar i köket. Jag vill nästan vara 16 igen, bara nästan.

Recension av Pascals skiva finns här.
Inte så jättebra skrivet men han har lyckats skriva ner kontentan.

Dagens låt:
Shy Child-"Summer"

Inga kommentarer: