tisdag 29 januari 2008

I always feel like somebodys watching me

Ok, det är ju alltid trevligt om folk läser ens blogg. Men när en person klickar igenom ca 29 inlägg 2 dagar på raken är det mindre trevligt. Jag känner mig förföljd och jag är vettskrämd över att det kan vara någon från jobbet. Det här har varit min frizon och om den skulle ryckas ifrån mig skulle jag gå sönder. Jag kan visserligen starta en ny blogg, men jag gillar mitt namn och så har jag en mycket liten men trogen läsarkrets. Men jag har svårt att tänka mig att nåhon från mitt jobb kan hanera det där med internet och bloggar, det skulle vara elisabeth i sådana fall och det är Ok för jag gillar Elisabeth skarpt. Hon är soft och hennes man är polare med Robert Plasczysk (stavning på detta någon), Andy Bell och Magnus Carlson. Fast jag gillade Elisabeth innan jag visste det.

Dagens låt:
Bauhaus-"Paranoia, Paranoia"

Inga kommentarer: