måndag 21 januari 2008

halv människa, halv maskin

Vart jag än ser mig omkring så finns det bara träning, folk som tränar, träningskläder, gymreklam, byggjobbare. Ok, det sistnämnda finns bara utanför mitt fönster och har inget med träning att göra. Jag säger fuck träning! Jag har aldrig tränat i hela mitt liv, om man inte räknar konserter eller den gången 2004 då jag spelade lasergame i 2 timmar. Med min diet och totala brist på motion borde jag vara så mycket fetare. Igår åt jag ingen middag, jag åt mina fantastiska citronmuffins. Så rent teoretiskt borde jag ha en otrooolig fettförbränning. Visst jag är lite småfet, men jag borde vara ännu fetare. Så fet att jag måste ha en pinne för att kunna slå ett telefonnummer. Snack om hälsa och blodfetter köper jag inte heller, majoriteten tränar ju ändå för att bli snygga. Mitt försvar är att jag skulle ändå vara ful som smal, ansiktet är detsamma. Så fuck all. Jag köper snygga kläder och drömmer om semlor, chips, KrispyKreme doughnuts, sprit och cheescake. Så länge jag ligger på en stadig storlek 40 är jag inte fet, jag är respektingivande.
Keeping it real.

Jag ko0mmer inte in på whoa, inloggningen har kukat ur och whoa är min enda kontakt med folk i min ålder. Jag känner mig så övergiven.

Dagens låt:
Pascal-"Smärtstillande"

1 kommentar:

Culkin sa...

Folk tränar överallt och hela tiden.
Nu börjar även jag, på Torsdag ska jag spela badminton.