lördag 12 januari 2008

from my heart and from my hands why wont people understand

Jag borde gå och skrubba alla ytor i badrummet men istället lyssnar jag på the Vapors och Oingo Boingo. Guilty pleasuers är mina enda pleasures. När såg jag Weird Science senast, var jag 11 kanske. TV var bättre förr i tiden. Då brukade 3:an och 5:an köra helgmatinér av hög rang. Filmer från 50-60 och 80-talet. Vad heter den där otroligt dåliga robot filmen men Steve Guthenberg? Roboten med känslor, jag har för mig att jag gråtit till den. Men jag gråter till allt. De enda matinér som körs nu är "TV movie of the week" skit.

Dagens låt-
Oingo Boingo-"Weird Science"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Femman har faktiskt kört Back to the Future på sistone, och det är fan bra skit när man är lite halvbakis. I alla fall ettan och trean.

rocky sa...

ja men det är ju bara för att det har varit "storhelg". På en vanlig söndag är det helt dött, eller en film om någon som är dödende i cancer.