fredag 4 januari 2008

I cant be hatefull all the time, so let it die away

Igår kom snön till Stockholm på riktigt, igår rastade jag min mamma inne i stan och köpte 2 vårjackor. Vårjackor+snöfall= dålig tajming. Nu när vintern äntligen kommit vill jag inte vänta på våren. Mina jackor är så fina och köpte på rea, jag får nog ta tillbaka mitt tidigare uttalande. Rean äger, två jackor för 198:- styck, två jackor jag kollade på och funderade på att köpa i höstas för fullpris. Nu känner jag mig både listig och dum återigen ingen bar kombo. Såg också en fin kjol som var som gjord för mig och mamma höll med, men jag är inte gjord av pengar och jag är i stort behov av en klippning.
Hursomhelst så följde mamma med hem och bjöd på pizza, att spendera en dag med mamma är sällan fel för hon har rikskuponger och spenderar dom gärna.

mina nyårslöften:
få mera gratis grejer
svära mer
gå ut mer
lära mig att laga fler än 4 rätter

Dagens låt:
Kings of Leon-"On Call"

Inga kommentarer: