fredag 11 januari 2008

Jag känner på mig att om ingenting händer nu. så kommer inget någonsin hända

Vet inte om det är jag eller årstiden och bristen å årstid. Men det känns som alla går och väntar på något men ingen vet riktigt vad. Det är öde nästan överallt utom på tunnelbanan. Vi befinner oss i limbo. Jag vill göra något, något ordentligt. att träna verkar vara allt folk gör och jag vägrar sänka mig till den nivån. Jag har inte varit fit sedan jag var 8 år och jag har svårt att se det hända igen. Träning är inget för mig, när jag tappade lite i vikt (när jag var 16) så var det för att jag inte åt något. Ingen ätstörning eller så men det var sällan jag hade någon att äta lunch med i början av gymnasiet. Nu måste jag äta lunch varje dag iaf när jag jobbar annars kreverar jag.
nuff said.

På torsdag ska jag se "Control" och jag som föraktar Joy Divison av ingen särskild anledning. Jag har bara bestämt mig för det. Jag har läst touching from a distance och jag gillar Anton Corbinj och jag gillar alla filmer (i stort sett) som är och tallar på musik historia. Jag har för guds skull sett Whats love got to do with it? om Tina Turner.

Dagens låt:
M.I.A-"Bamboo Banger"

Inga kommentarer: