onsdag 9 januari 2008

Jag rear ut min själ allt ska bort

Nu förstår jag vad Bob Hund menar med det.
Jag har haft utvecklingssamtal på jobbet idag och enligt chefen jobbar jag jättebra och är jätte trevlig En himla skillnad från det jag hade förra året där hon sa att jag hade taskig attityd, jag räddade mig med en lögn och började bete som en helt annan person. Någon som inte är mig själv, någon jag hatar. Men, men nu har jag iaf grundat för bra referenser, var det verkligen värt det? Jag vet inte själv längre, jag vet knappt vem jag är jag har så många olika personligheter att hålla reda på.

Såg Kalle Brunelius idag, jag vill bara gå fram och ge honom en kram och säga att jag saknar honom. Jag vet inte vad han sysslar med nu för tiden men jag saknar honom i rutan.

Dagens låt:
Pascal-"Älska mig, Skjut mig"

Inga kommentarer: