söndag 15 april 2007

you say I'm living a lie, but thats alright I don't mind.

Weekend in review:
  • blivit utskälld av en halvt psyk, halvt fysiskt sjuk människa på jobbet.
  • fått Hello Kitty halsband och plånbok av mamma.
  • fått Gun Club "Fire of Love" av Olle.
  • en otroligt konstig och otroligt bakfull gubbe gav mig en komplimang och jag kände mig obekväm
  • druckit vin på uteservering
  • spillt ut två glas vin under kort tid över samma person.
  • ätit ute på balkongen.
  • sett han filmrecensenten Ronny och hans dotter
  • skurit mig i fingret på en läskflaske kork
  • skrubbat badkaret i underkläder
  • varit ledsen för att jag inte trivs med min tillvaro.

Men jag är iaf nyklippt och på lördag är det the Horrors och alltså kan det bara bli bättre...

Dagens låt:
Sonny Burgess-"Red Headed Woman"

Inga kommentarer: