lördag 7 april 2007

Ispend my cash on looking flash

Jag vill tillhöra en subkultur!
Fast jag är för lat, jag skippar det, jag vill inte vara låst.
OK, OK jag tar tillbaka allt, jag skulle vara nöjd med bra hår.
Hår som studsar med volym och inte flyger omkring helt okontrollerat. När jag var liten ville jag vara rödhårig, jag tyckte att rödhåriga var jätte tuffa. Jag funderar fortfarande på att färga håret rött, men jag tror att jag ser blekare ut i mitt blonda så det får nog stanna.

Martin L Gore och Counterfeit ep från 89 är faktiskt bättre än jag väntat mig. "Compulsion" och "don't turn your back on mother earth" är faktiskt riktigt bra. Jag gillar covers, fast jag har inte hört några av orginalen så jag har inget att jämföra med.

Dagens låt:
Martin L Gore-"Compulsion"

Inga kommentarer: