tisdag 17 april 2007

girlylicious

Jag och Olle har "tjejkväll", han färgar håret och jag kör emd papiljotter och ansiktsmask. Det finns en till Olle också. Men det som är så trevligt med den här "tjejkvällen" är att den enda tjejen här är jag som spelar den mest feminina musiken jag har the Slits, kunde även valt Xray spex men så blev det inte.
Jag har aldrig förstått det där med tjejmiddag, har folk det även efter dom fyllt 18?
Senast jag var på en tjejmiddag var nog när jag gick i sjuan och Cissi fyllde år och vad vi gjorde då är nog intre representativt med vad man gör nu (om man nu har tjejmiddagar). Tjejmiddag eller en kväll med grabbarna, vad skulle du välja? Som sagt tidigare vet jag inte vad man gör på förstnämda men jag har varit på grabbkväll med Olles barndomskamrater. En ganska tragikomisk tillställning med div losers och freaks, men väldigt avslappnat. Grabbkväll, no doubt om man nu slipper sport, det går lika bra med en Maiden konsert DVD det är iaf något sånär nära mitt intresse.
Men om nu någon skulle villja bjuda mig på en tjejmiddag skulle jag nog komma med för att stilla min nyfikenhet och kanske träna upp mina socialskills. Fast vi vet ju alla hur det skulle sluta. Jag full som en kastrull ensam och rosenrasande i ett hörn.

Dagens låt.
T.rex-"Cosmic Dancer"

Inga kommentarer: