söndag 1 april 2007

It's all good

träffat flera från Olles team, jag är ok. Julia gillar mig. Hon har en voodoo dock jag har en dödslista. It's all good, dessutom fick jag göra gansgsta tecken och hälska knytnäve mot knytnäve.
fett nice , fett fresh, jag är fett fresh och fett full. Its all good. jag gillar när folk gillar mig, det händer allt för sällan. Visserligen så tror jag inte att Niklas flickvän gillar mig men vem bryr sig. Hon gillade iaf mina skor, men det var killen på sjuelvan som uppmärksammade att dom matchade väska, örhängen och skärp. Respect!
Det var bäst, jag är bäst, du är bäst, jag är full-
It's all good.
Whoopah!
men varför tro alla att jag är kinky?
det är OK bättre det än att var tråkig, ja det är dig jag menar.
Olle tappade nycklarna nerför trappan och jag skrattade det var roligt då iaf.

Kvällens låt:
Yazoo-"Situations"

Inga kommentarer: