torsdag 5 april 2007

Emotional Retard

Jag är en idiot, jag handlar irrationellt. En Richey episod som får konsekvenserna av att jag håller på att svimma två gånger varav en gång slutar med att jag ligger på köksgolvet. Det är en rätt så spännande känsla att nästan svimma. Bruset i öronen, flimrandet framför ögonen, allt låter i eko och sakta vinklas marken man står på. Om det ändå kunde ske under lyckligare omständigheter och inte följas av illamående.

Anyroad jag har läst ut min Depeche bok vilket innebär att jag inte har något att läsa. Väntar på att Olle ska läsa ut "please kill me" men då får jag nog vänta en 2 månader till. Jag kan ju inte direkt läsa om Dracula för 6 gången, någon måtta får det vara. Jag vill läsa en till biografi, kan ju alltid fortsätta med the Dirt, har redan läst halva men det var för ca 1år sedan..

På tisdag kommer får vi våra möbler från IKEA: TV bänk, databord och fåtölj. Jag har en känsla av det var 4 grejer men jag kan för allt i världen inte nkomma på den sista...

Dagens låt.
Depeche Mode-"Leave in Silence"

1 kommentar:

Culkin sa...

Vafan. Jag har också för mig att det var fyra grejer!