torsdag 26 april 2007

and everynight I pray for mail in the morning

Jag kommer inte få mina Fad Gadget skivor på ett tag, Olle fick sina idag och mina finns inte i lager.
Om dom inte finns i lager så tycker inte jag att man ska visa dom på sidan som om att dom fanns att köpa. Men på söndag är det skivmässa och då får ajg en andra chans, om jag hittar dom avbestlääer jag från CDON. Fast Olle skulle ju betala när vi beställde från internet och jag antar att får betala ur egen ficka på mässan?

Jag tror faktsikt att jag går och ser Darren Hayman, om jag är där runt 22.30 så lär det inte gå så länge innan han går på. Jag vill minimera min tid som ensam och så fort han börjar så är det OK. Han är faktiskt värd det, han verkar vara en fin människa och han gör fina låtar. Han är värd att må dåligt för eftersom hans låtar har fått mig att må så bra, hur klyschigt nu det låter....
Hefner (och då Darren Hayman) är det som finns kavr av min förvirrade popperiod.
(håller på att ladda ner "table for one" bara titlen licksom!)


Mina kakor blev misslyckade, undrar om det beror på det mjölkfria margarinet. jävla allergi unge...

Dagens låt:
Hefner-"Tactile"

Inga kommentarer: