söndag 22 april 2007

Ode to denimzine

Min högra fot är mörbultad, det ringer i öronen och jag är helt slut.
Alltså the Horrors var helt fantastiska. Jag har ett sugrör som Faris hade i munen, det hamnar i min minneslåda. Stagedives och allmän oordning fantastiskt, det dåliga var att Olle fick sina gladsögon avslagna men som den fantastiska männiksa jag är så hittade jag em. Glasögonen är lite snera men nglasen är hela.
En stor eloge till de fnatastisk pojkarna från denimzine som spelade min låt. Jag bad om att få höra the Damned-"new rose". En glad pojke skakade hand på det och ca en timme senare kom den. Äntliogen det tog bara 6 gånger innan jag fick höra den låt jag önskat. Fantastiska pojkar, ingen Smiths och AC/DC-"back in black" har aldrig varit så bra.
(ja, jag dansar och headbangar som om det inte fans någon morgondag och jag har ingen rytm, men fan vad bra det var)
Jag är glad och Olle vågade till och med önska han med, fast vi stack innan hans låt kom. Man måste gå när man är på topp. och vilken topp sedan.
Denimzine I love you!
jag ska nog börja solidaritets köpa tidningen i fortsättningen.
Tack pojkar för att ni gjorde en bra kväll till en toppen kväll.

(hoppas det inte ringer i öronen i morhon, jag vill verkligen inte ha tinnitus)

Dagens låt:
the Damned-"New Rose"

Inga kommentarer: