söndag 1 april 2007

Kom till mig

Jag vill se Pascal på långfredagen, men jag har ingen att gå med. Någon som vill se Pascal med mig? Det går inte för sig att gå själv, det blir så pinsamt som om jag inte har några vänner. Att detta visserligen stämmer behöver ju inte alla veta. Långfredagen på Kafé 44 Alienations is my Nation med Pascal, någon?
Dom är ju så bra, geniala, dom borde göra en riktig spelning (konsert? kan man säga så?).
Det skulle ju kunna hända en andra skiva är på gång, och "dö på en toalett" som dom körde på Manifest är fantastisk
Vem vet jag går kanske själv, om jag ändå visste när dom gick på scen så skulle jag kunna minimera min tid som ensam. Jag kan inte ens dricka mig modig innan, ska på påskmiddag hos pappa och där finns bara nubbe och det går fet bort.
Det blir väl av att jag sitter hemma, ensam och lyssnar på skivan istället.
Varför känner jag inte folk med gemensamma intressen?
bull.

Dagens låt:
Pascal-"Krog i Hamburg"

Inga kommentarer: