tisdag 10 april 2007

I will follow him

Väntar på att IKEA ska komma med mina möbler.
Jag har inget att göra, jag kan inte gå någonstans, alltså dags för bikt.
Jag är en stalker, jag letar upp folk på internet kollar vad dom gör i sitt vardagliga liv. Det börjar oftast på Stureplan bilder, en ändlös källa med roliga människor. Tre favoriter är Helena Flodén, Max Bergå och Lady Oscar. En av dessa följer jag bara för att få mig ett gott skratt, en av dess beundrar jag och en av dessa fascinerar mig. Googla själva och lista ut vilken som är vad.
När jag bodde i Väsby förföljde jag min granne lite, tog kort på hyenne genom persiennen, kollade upp på ratsit och så. Linda Harju, jag saknar dig ! Jag kollar gamla klasskamraters bloggar, bilder på folk från Olles jobb, folk från diverse forum, storpajsarn, crunk_dude, en tjej jag inte vågar nämna vid namn men som jag träffade 2002, en tjej från ett BD forum som jag inte ens hänger på.
Det börjar snart gå mot överdrift, men jag gillar att veta saker om folk.
En bild för att visa hur sjuk jag är.

Dagens låt:
Nick Cave-"Loverman"

Inga kommentarer: