onsdag 11 april 2007

I laughed when Lenon got shot

OK, OK jag gillare verkligen Manics, det har jag gjort så länge jag kan minnas. Jag bryr mig inte om att det inte är särskilt hippt eller fräscht, jag gillar dom för att vi har växt upp tillsammans. Vi är en familj eller iaf nära vänner, men jag vet inte om detta kan fortsätta, inte nu när dom gör en duett med Nina Person. Det är oförlåtligt, jag känner mig sviken...

on a lighter note....

Jag gillar min granne för att hon har söta katter. jag mötte henne med dom både när jag kom och gick idag. Dom är tjocka, låter gulligt och ser jätte lena ut. Nu när jag kom hem hade den blonda förirrat sigf nerför backen en bit, vilket jag uppmärksammade henne på. Det visste hon tydligen redan. Först tänkte jag inte mera på det utan bara gick vidare upp för trappan. Framför dörren funderade jag över om jag lät dum. jag har nu kommit fram till att jag lät dum och kan nu aldrig mera träffa henne i trappan. Jag är lite sjuk....

Dagens låt:
Fad Gadget-"Speak to Me"

Inga kommentarer: