söndag 22 april 2007

A pain that I'm use to

såhär ser min fot ut, med blåmärken och allt. Det var lite svårt att få fram det tydligt på bild, men jag kan säga att den där mörka skuggan på den högra sidgan är mörkare och skiftar lite i grönt. Dessutom har jag en huggande smärta i mitt vänstra revben (som jag redan brukar ha ont i till och från) för att jag fick Faris kängbeklädda fot där. Men det var väl lika bra det, det hade varit värre om han träffat mitt högra revben som är helt ok.
Slutstats jag är mera ACDC än the Smiths, även fast jag inte äger en ena ACDC skiva men 5 Smiths.
Jag har visserligen blivit lite påverkad sedan jag flyttade hit till Bandhagen och Rockklassiker är den enda radiokanalen som jag får in bra...
Jag är nästan lite rörd över Denimzine pojkarna, jag slår vad om att dom körde Cramps också när vi hade gått.
Fina pojkar som inte ljuger mig rätt upp i ansiktet utan skakar hand på det. Fina pojkar.
"Strychnine", "New Rose", "Back in Black", "An open letter to NYC" ingen "this Charming Man", vilken lättnad.
Nu ska jag äta upp min kyckling sub.

Dagens låt:
Softcell-"Frustration"

Inga kommentarer: