måndag 16 april 2007

I smash my face on the windowpane

Idag såg jag han som jag inte kommer ihåg vad han heter. Kulturell, lång, mörk röst, i 50-60 års ålder, han har varit dommare i vi i femman. Hursomhelst jag gillar honom och det har jag gjort sedan jag var liten för att han verkar så smart. Men det roliga var att han som är så lång nästan 2 m stog och polade med en liten japan på ca 15o cm. Det var det roligaste som hände mig idag.
en vanlig dag på jobbet med idioter så långt ögat når och allt är skit, dessutom sänds näst sista avsnitten för säsongen av Supernatural i kväll. Eftersom det är på SVT får jag väl vänta en evighet på nästa...
Storhandlade (typ) på Sabis men nu komme rjag ihåg att jag glömde mitt treat (kubbar). lika bra det jag är fet så det räcker....
Mattaffären vid stationen har ett svart hästhuvud i porslin i sitt fönster. Jag undrar om det är till salu, det vore mycket underhållande att lägga det i sängen när Olle vaknar.

Dagens låt:
Manic Street Preachers-"Ain't going Down"

Inga kommentarer: