tisdag 1 april 2008

Her face i cracked from smiling

Idag har jag njutit av: en sterotypt Stockhoms vårdag, mjukglass i Kungsan. Nya solglasögon, ny handväska och mina favorit kakor från LU som ska imundigas tillsammans med en kopp java efter duschen. Kycklingspett med jordnötssås på Sockenplan Thai, en "promenad" med en bra pinne och samtal om varför man strippar för sin partner, hur folk får tag på järnrör för att slå i huvudet på andra intet ont anande människor. Jag kom fram till att det bara kan vara VVS montörer som har tillgång till sådant och det är alltså VVs montörer som slår folk i huvudet. En bra dag, bland dem bättre på senare tid. Dagen kommer att rundas av perfekt med "Supernatural" och jag förkör genom att spela Zeppelin. Som får mig att villja ha en svart Chevrolette och åka på roadtrip för att spela "Immigrant Song" och luta armen ut genom fönstret.

Dagens låt
Led Zeppelin-"Celebration Song"

2 kommentarer:

Okonsten sa...

Ja, visst är det härligt att våren kommit nu. En fråga, du nämnde statcounter, och jag har försökt att fixa det till min blogg med det vill sig inget väl. Kan inte du förklara lite lätt hur man går till väga och vart man skall klistra in koden?

rocky sa...

Det finns ju instruktioner på statcounter, men jag fixade inte det själv. Det fick sambon göra och han är ändå inte så bra på tekniska grejer